18.7.07

Аватарите и Бразилия

Ха, добре заварил! Надявам се да (не) си скучал през последните 4-5 дни на тишина в блога.

Аватар (от санскрит) означава земно въплъщение на божество в индуизма. Вишну има 10 аватара, Шива и Ганеша също имат по няколко. Христос и Мохамед дори също могат да бъдат определени като аватари на висшия бог в юдаизма/християнството и исляма съответно.

Интересно е, че в брандинга напоследък се засилва тенденцията за динамична идентичност - лого, което се променя в зависимост от употребата, ситуацията, времето или просто за да демонстрира разнообразие и агилност.

Логично е и една силна идентичност да бъде мобилна и запазва внушението си в различни въплъщения.

Точно такава беше и остава идеята зад формата на моя аватар. Представям ти втория вариант, които нескрито показва предпочитанията ми в южноамериканския футбол, а там, независимо от изхода на Копа Америка*, за мен съществуват Бразилия и останалите ;-)

* Всъщност Бразилия спечели турнира, като на финала опука аржентинците с 3:0

6 коментара:

Юнуз каза...

Дано да не се окаже, че някой ислямист чете тук, щото кофти си го казал.

А Бразилия, хм, смешна работа. Как може да си фен на Бразилия? :)

plamenj каза...

А, чете...

Erbabic каза...

Аз бях за Аржентина на Копата...

plamenj каза...

Сори

:-)))))

Анонимен каза...

Агилност! Браво! :)
Именсно съм импреснат от това юзване на думи.

plamenj каза...

чети тук

Публикуване на коментар