30.9.09

Лого ревю: Би Ти Ви Комеди

От утре телевизия Джи Ти Ви заминава в историята, а на нейно място стартира Би Ти Ви Комеди.


Първият поглед върху логото на новия канал разкрива две неща - че това не е точно лого и че най-вероятно е правено от вътрешно в Би Ти Ви. Това, което виждаш отгоре, е опита ми да го "съблека" от всички елементи, които го правят повече тв заставка, отколкото самостоятелен символ. Съвсем, съвсем накратко: харесва ми заигравката с трите квадратчета от логото на Би Ти Ви. Не ми харесва, че създателите му са спряли с креативността дотам и са започнали да мажат, както и че е на практика на него пише Комеди Би Ти Ви, а не Би Ти Ви Комеди. Това е.

2 коментара:

kerouac каза...

Тъкмо се чудех, дали ще запазят GTV и ще има два канала и ти ми отговори на въпроса. А логото не ми харесва, както и това на GTV. Можеха повече да се постарят.

plamenj каза...

Мда, тук имаме ребрандинг, не просто брандинг. Ако не задвижат нещо по продажбата на Би Ти Ви, може да очакваме и Би Ти Ви Синема или нещо такова, което ще е нов канал.

Публикуване на коментар